• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

råd angående samlingslån

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Se på fasen! Jag gjorde en ansökan själv hos BN och blev beviljad :) Är så himla förvånad, min man har visserligen mer blanco än mig men bara "bra" lån med låga räntor. Han tjänar dessutom mer än mig, har färre förfrågningar och betydligt bättre score. Jag sökte på 50000 kr och kunde höja till 150000, jag valde 90000 kr. Har fyllt i lån som ska lösas så nu ryker alla smslån. Är dock så oerhört rädd att de ska neka mig senare i processen, då dessa skitlån inte syns på uc. Har läst lite här på forumet att det kan hända att de nekar efter att man blivit beviljad. Hur stor tror ni risken är för det? Känns lite som att få livet tillbaka om detta går vägen, så det vore katastrof att bli nekad nu när jag fått upp hoppet. Vad tror ni?

Mvh L
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Den glädjen varade inte länge :( Fan! Fick ett mail att de efter en manuell genomgång nekat mig :( Fan fan fan!
 
J

jlj

Gäst
Poäng: 0
Tråkigt. Fick du veta varför du blev nekad sen? Var det på grund av sms lånen förmodligen som dem inte såg?
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Tråkigt. Fick du veta varför du blev nekad sen? Var det på grund av sms lånen förmodligen som dem inte såg?
Nej fick ingen förklaring till varför men förmodligen var det smslånen som ställde till det
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp